Prvním z nich je slavná 300ka.
Auto s černým lakem a jednou z volitelných Mopar grille (maska chladiče) není žádnou tuctovou třístovkou díky modrým mopařím linkám na kapotě a bocích, které doplňuje lemování 8Jx20" kovaných hliníkových kol se středovými krytkami, nesoucími stylizované písmeno M. výraznější změny ale najdeme uvnitř.

Kožená perforovaná sedadla z Katzkin kůže jsou stavitelná ve 12 směrech a nesou modré logo Mopar a šití stejné barvy. od MOtor PARts je i speciální hlavice voliče automatu, karbonové dekory kapličky a středového panelu a doplňuje je piano černá. O ozvučení se stará devítireproduktorové audio Alpine se subwooferem. V prodeji se tato verze objeví za 49.700 dolrů letos v létě a bude určena pro 500 nejrychlejších zájemců.
Další novinkou má být už seériový model, SRT verze nového sedanu DART, který nahrazuje model Caliber. na ten si však v USA budou muset počkat, spekupuje se, že ho bude pohánět turbomotor (ostatně jako předchůdce Neon a Caliber SRT4) ovšem se sníženým objemem na 2,0 (původně 2,4) ale výkone dosahujícím 300 HP. Upravené budou jsitě i brzdy, podvozek a stylistické prvky interiéru a exteriéru.
V rámci výročí však přide Dart do prodeje i v omezené sérii GTS 210 Tribute, která oslavuje 75 let existence sportovní divize Mopar.
Ta půjde normálně do prodeje a bude existovat ve dvou verzích. Ta první bude čistě stylingová a ke standardní R/T vizáži přidá matné černé lízátko, kapotu motoru, nástavce prahů, střechu, křidélko na víku kufru a difuzor. Do kolekce patří i tmavá 18" kovaná kola. Kabina má obložení v lesklém černém piano laku a černou kůži doplněnou červenými prvky.
Verze Stage 2 k tomu přidává i trochu dynamiky navíc – výkon čtyřválce 2,4 vzroste díky blíže neurčeným úpravám ze 187 na 213 koní.
Oslavy 75 let divize Mopar tak budou velkolepé a vybere si určitě každý správný fanda. Protože jak už léta platí - MOPAR or NO CAR :o)
Žádné komentáře:
Okomentovat