Spolu s faceliftovaným Chargerem 2011 a jeho bežnými verzemi SE, Rallye, Rallye Plus a RT přijde letos v létě do prodeje i dlouho očekávaná, nejsilnější verze SRT8 a to hned jako 2012 model.
A oproti svému předchůdci přihází s řadou změn - to největší je zcela nový motor 6,4 V8 HEMI, nově disponující, stejně jako slabší 5,7 V8 systémem vypínající polovinu válců, ta se nově nazývá Fuel Saver (dříve MDS).
Výkon bude 465 HP a točivý moment 630 Nm. Plná porce newtonmetrů přitom bude dostupná už od 2900 min-1.
Při modernizaci motoru se konstruktéři zaměřili na zlepšení průběhu točivého momentu a snížení spotřeby paliva. Došlo proto k úpravám variabilního časování ventilů a ventil regulující průtok plynů výfukovým potrubím pracuje v širším rozsahu otáček.
Převodovka zatím zůstává původní - tedy známá skřín Mercedes W5A580.
Novinkou mezi modely s označením SRT je možnost sekvenční manuální volby převodu pomocí pádel pod volantem a taktéž adaptivní tlumiče.
Stejně jako u předchozí generace i zde budou 4pístkové brzdy Brembo a 20" kované disky.
Nejvyšší rychlost je nastavena na 280 km/h, akcelerace na 100 km/h má z klidu trvat kolem 4 sekund a oblíbený sprint na čtvrt míle bude otázkou 12 sekund.
Do základní výbavy patří i bezklíčové startování, adaptivní tempomat, systém varování před mrtvými úhly, boční airbagy a kolenní airbag řidiče, zcela nový je audisosystém s 19ti repro a výkonem 900W od fa Harmon Kardon.Ten doplní 8,4" dotyková obrazovka navigačního a multimediálního systému. V základu jsou též přední vyhřívaná a ventilovaná sedadla a vyhřívaný volant.
Palubní počítač navíc podá informace o zryhlení z 0-100 Km, přetížení g, brzdné dráze, zrychlení na čtvrt míle atd.
Přesná cena zatím nebyla stanovena.
Žádné komentáře:
Okomentovat