středa 15. září 2010

Facelift pro 2011 - Chrysler Town and Country a Jeep Patriot

Chrysler Group LLC včera uvolnil obrázky a popis těchto 2 facelitovaných modelů .

U Jeepu Patriot je lehce modifikována přední a zadní část (nap.č nový přední nárazník), nová je palubní deska. Vylepšeno bylo zavěšení kol a řízení. Do standartní výbavy přibyly mlhovky, 4 nové barvy a volitelné 17" ALU disky.

V interiéru najdeme nové výplně dveří z měkčených palstů, novou loketní opěrku, nový volant s ovládacími prvky, které umožňují řidiči ovládat rádio, tempomat, telefon, a další funkce. Nové je i čalounění inteiréu, sedadel, nové zámky, dveří atd.Pro nejvyšší stupeň výbavy Latitude X je standardem automatická klimatizace, podsvícení klik, zámků dveří a ovládání stahování oken i nastavování vnějších zpětných zrcátek. Zákazníci budou moci vybírat ze tří stupňů výbav označených Sport, Latitude a Latitude X.
Došlo i na úpravy podvozku verze 4x4 pro vylepšení jejich terréních schopností. SUV dostalo nové pružiny a zadní stabilizátor má větší průměr. Standardní výbava zahrnuje ABS, kontrolu trakce a Hill Descent Control. Pohon všech kol je vybaven režimem Lock, který rozděluje točivý moment v poměru 50:50 mezi přední a zadní nápravu.
Volitelnou výbavu pro všechny verze je Uconnect® Voice Command with Bluetooth pro hands-free telefonování a satelitní rádio SIRIUS.

2011 Jeep Patriot má zároven nejlepší spotřebu paliva ze všech 4x4 modelů ve svém segmentu na americkém trhu.


 Chrysler Town and Country dostal pro všechny verze nový bezpečnostní systém SafetyTec™ ; který zahrnuje balíček 40ti standardních bezpečnostních a technologických prvků, včetně ve své třídě unikátního systému Blind Spot Monitoring a Rear Cross Path Detection.
Systém Stow 'n Go byl upgradován, takže nyní lze složit sedadla do pohlady stisknutím jediného tlačítka, pro snažší přístup ke třetí řadě sedadel. Nová je i středová "super" konzole.

Vůz dostal také novou přední masku s novým logem (které se nám ale vůbec nelíbí).
Multimediální výbavu zastupuje duální DVD systém, který umožnuje přehrávat 2 různé média ve stejném čase a pro SIRIUS Backseat TV™ , která nabídne i 3 dětské kanály. Hlasem půjde ovládat radio, iPod/mp3 přehrávače, telefon, navigace atd.

 Zásadní novinka se ovšem skrývá pod kapotou - je jím nový V6 Pentastar o objemu 3,6 který bude mít výkon 283 HP při lepší spotřebě paliva, než u současných motorů V6 3,3 a 3,8.


Inovovaná byla také přístrojová deska, nové je řízení vozu, ovládání topení a klimatizace a nové bude i čalounění vč. toho koženého.
Verze pro EU bude nádale používat motor 2,8 CRD od VM Motori + nový V6 Pentastar.
 Ten by měl výhledově dostat přímé vstřikování benzínu.

Žádné komentáře:

Okomentovat